Pamiętaj o podaniu swoich danych kontaktowych w celu weryfikacji zgłoszenia!
DODATKOWE INFORMACJE
Zgodnie z § 6. uchwały Nr XX/28/2020 Rady Miasta Włocławek z dnia 03 marca 2020 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (tekst jednolity: Dziennik Urzędowy Województwa Kuj. – Pom. z 2023 r. poz. 8187).
...
§ 6. 1. W przypadku niewykonania lub niewłaściwego świadczenia usług zarówno przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jak i przez Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, reklamacja winna być złożona w Urzędzie Miasta Włocławek w jednej z poniższych form:
1) pisemnej;
2) e-mailowej;
3) ustnej - do protokołu.
2. Dane kontaktowe do składania reklamacji w sposób określony w ust. 1 znajdują się na stronie internetowej www.zbierajselektywnie.pl.
3. Reklamacja powinna zawierać wskazanie osoby, od której pochodzi i jej adresu do korespondencji oraz określenie przypadków i terminu niewłaściwego świadczenia usługi.
4. Reklamacja wniesiona pisemnie lub ustnie do protokołu powinna być podpisana przez wnoszącego, a protokół przez pracownika, który go sporządził.
5. Reklamacja wniesiona poprzez pocztę e-mailową powinna być przesłana z wykorzystaniem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, zwanej dalej „ePUAP”, za pomocą protokołu komunikacyjnego sieci WWW (HTTP) szyfrowanego przy użyciu protokołu szyfrującego dla sieci WWW (SSL) i podpisana bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 05 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019r. poz. 1590) albo, podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019r. poz. 1590).
6. Jeżeli w reklamacji nie wskazano adresu wnoszącego i rozpatrujący reklamację nie ma możliwości ustalenia adresu reklamującego na podstawie posiadanych danych, reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
7. Wszystkie reklamacje wnoszone w sposób określony w ust. 1 rozpatrywane będą bez zbędnej zwłoki.